RĂSTURNARE de situaţie pe piaţa modei. Zara, H&M şi C&A au PIERDUT lupta pentru supremaţie. Compania care a venit din umbră şi acum DOMINĂ piaţa cu reduceri MASIVE

bani-multi-dolari

Polonezii de la Pepco au ajuns lideri pe piaţa modei pentru copii, evaluată la 320 milioane de euro
Discounterul s-a instalat la vârful pieţei la doar trei ani de la intrarea în România, unde a ajuns la aproape 130 de magazine şi afaceri de 335 mil. lei
Până anul trecut, jocurile pe piaţă erau făcute la vârf de alte nume străine, respectiv In Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A.

„Pepco a ajuns liderul pieţei de modă pentru copii datorită unei expansiuni agresive în cei trei ani de prezenţă pe piaţă. Polonezii au acoperit toate oraşele importante din România şi au în ofertă produse la preţuri mici pentru toţi membrii familiei“, spun analiştii companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pepco se luptă pe această piaţă evaluată la 320 mil. euro atât cu alte branduri generaliste precum H & M şi Zara, cât şi cu branduri specializate pentru copii cum este cazul Cocodrillo sau Okaidi. Mai mult, în luptă intră şi mărcile private ale unor re­taileri precum Auchan şi Lidl, potrivit celor mai recente date ale ZF.

De altfel, în 2015 top cinci cele mai vândute mărci pe piaţa hainelor pentru copii erau Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A.

loading...

Be the first to comment on "RĂSTURNARE de situaţie pe piaţa modei. Zara, H&M şi C&A au PIERDUT lupta pentru supremaţie. Compania care a venit din umbră şi acum DOMINĂ piaţa cu reduceri MASIVE"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*