“Scandalul Volkswagen” loveşte puternic în inima Germaniei şi a Uniunii Europene! Nu e o coincidenţă că el are loc tocmai acum când UE se confruntă cu “criza refugiaţilor”! Totul e premeditat!

vw_plant_00295500

Ziarul german Bild a scris, joi, că șeful pentru dezvoltare de la Audi, Ulrich Hackenberg și omologul său de la Porsche, Wolfgang Hatz, își vor da demisia. Hackenberg a fost anterior șeful pentru dezvoltare la VW, iar Hatz a supervizat dezvoltarea motorului care a stat la originea scandalului. VW a refuzat să comenteze, dar a cerut procurorilor locali să deschidă o anchetă penală.
Anumite motoare diesel ale constructorului german BMW nu respectă normele europene antipoluare, a scris, joi, revista germană „Auto Bild”, o afirmație care a avut efect de bombă în plin scandal ale noxelor trucate la Volkswagen. În plus, cotidianul spaniol „El Pais” susține că și Seat, filială a grupului german Volkswagen, a echipat peste 500.000 de mașini fabricate în Spania cu motoare „trucate”.

Dezvăluirile Auto Bild au făcut ca acțiunile BMW să scadă puternic, cu peste 8 procente, pe bursă, joi dimineața. De altfel, BMW s-a grăbit să respingă acuzațiile de manipulare și a insistat că se conformează regulilor de peste tot. Anunțul nu a fost însă de natură să oprească pierderile pe bursă.

Aşadar, precum se observă nu doar Volkswagen e afectat de acest mare scandal, ci şi un alt mare constructor de automobile, BMW. Ca urmare a acestui scandal, acţiunile celor 2 mari producători de autovehicule au scăzut mult pe bursă. Dar, vă ofer câteva date care cu siguranţă că vă vor pune pe gânduri şi vă veţi da seama de amploarea întregului tablou:

* VW are 600.000 de angajaţi în întreaga lume;

* În industria automobilistică din Germania lucrează 775.000 de salariaţi, din care mai mult de 1/3 lucrează la VW;

* Producătorii germani de automobile au produs mai mult de 13 milioane de maşini în 2013, ceea ce înseamnă mai mult de 17% din producţia mondială;

* Industria constructoare de maşini reprezintă cea mai importantă industrie din Germania, cu o cifră de afaceri de 384 de miliarde de euro în 2014, ce înseamnă mai mult de 20% din volumul industrial german;

* VW este cel mai reprezentativ grup industrial din Germania, dar şi din Europa, deţinând mărci şi fabrici în întreaga Uniune Europeană (Skoda în Cehia, Seat în Spania, Lamborghini în Italia etc.).

Ce rezultă din toate aceste date pe care vi le-am prezentat? Că acest scandal are menirea să lovească în inima Germaniei. Tocmai acum când întreaga Uniune Europeană se confruntă cu scandalul refugiaţilor musulmani, Germania fiind disponibilă la începuturi a primi aproape 1 milion de imigranţi, o parte din ei putând lucra în fabricile germane. Ce se întâmplă dacă marii producători de automobile germani vor cădea? Se va prăbuşi nu doar industria constructoare de maşini, ci şi o seamă de ramuri adiacente acestei ramuri, ceea ce va duce la şomaj, înrăutăţirea situaţiei economice, revolte sociale (ce se vor înmulţi odată cu creşterea numărului de refugiaţi). Dar, lovind în Germania, se loveşte în întreaga Uniune Europeană, căci Germania este motorul Europei.

lovendal.ro

loading...

1 Comment on "“Scandalul Volkswagen” loveşte puternic în inima Germaniei şi a Uniunii Europene! Nu e o coincidenţă că el are loc tocmai acum când UE se confruntă cu “criza refugiaţilor”! Totul e premeditat!"

  1. Pentru scandalul din industria automobilistica e de vina managementul celor doua companii care intr-adevar va afecta intreaga piata locala. Daca somajul va creste, deficitul fortei de munca se va regla, caz in care imigrantii se vor indrepta spre alte state.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*